Általános szerződési feltételek


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

FIGYELEMFELHÍVÁS A FELHASZNÁLÓ RÉSZÉRE

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) megismerése előtt nyomatékosan szeretnénk felhívni tisztelt Felhasználóink figyelmét arra, hogy a jelen dokumentum a HOCKKA Kft. (Székhely: 2120 Dunakeszi, Kálvin János u 2. Cégjegyzékszám: 13-09-204807; Adószám: 14787616-2-13.) által üzemeltetett www.medencepont.hu weboldal általános szerződési feltételeit tartalmazza. Ezen rendelkezésektől a HOCKKA Kft.-nek eltérni nem áll módjában, és az itt rögzítettek a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény Hatodik Könyv XV. fejezetének (6:77-81.§§) rendelkezései alapján általános szerződési feltételeknek minősülnek és a felek jogviszonyában kötelező erővel bírnak.

 

 

 

BEVEZETŐ INTÉZKEDÉSEK

1.1 A www.medencepont.hu honlap a HOCKKA Kft. (Székhely: 2120 Dunakeszi, Kálvin János u 2. Cégjegyzékszám: 13-09-204807; Adószám: 14787616-2-13) a továbbiakban: „Társaság” vagy „Szolgáltató”) tulajdona. A www.medencepont.hu honlap használatával Ön kifejezetten elfogadja az alábbi szerződési feltételeket.

1.2 A Honlap szerzői jogvédelem alatt áll. A Társaság a szerzői jogosultja a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: ideértve többek között a Honlap szerves részét képező valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást.

1.3 A Társaság a Fővárosi Törvényszék mint Cégbíróság 13-09-204807 cégjegyzékszámon bejegyzett, korlátolt felelősségű társaság formában működő gazdasági társaság. A Társaság a tevékenységét a mindenkor hatályos magyar jogszabályok alapján végzi.

 

 

 

ÉRTELMEZŐ RENDELKEZÉSEK

2.1 A jelen ÁSZF értelmezése során az alábbiakban felsorolt nagy kezdőbetűs szavak és kifejezések – tekintet nélkül arra, hogy milyen időben, számban, módban és esetben állnak – az alábbiakban meghatározott jelentéssel bírnak:

Adásvétel” jelenti a Társaság Termékének a Honlapon történő megvásárlását.

ÁSZF” azt a Társaság által alkalmazott szabályrendszert jelenti, amely meghatározza a Társaság és a Felhasználó közötti elektronikus kereskedelmi jogviszony alapvető szabályait, és amelynek rendelkezéseit alkalmazni kell a Társaság és valamennyi Felhasználója közötti minden olyan jogviszonyban, amelynek során a Felhasználó a Honlap használatával Terméket vásárol a Társaságtól.

Elkertv.” jelenti az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényt.

Felhasználó” jelenti azt a természetes vagy jogi személyt, aki a Társaság Honlapját regisztráció után vagy regisztráció nélkül használja.

GDPR” jelenti az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletét a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)

Harmadik Személy” jelenti az olyan természetes vagy jogi személyt, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetet, amely vagy aki nem azonos a Felhasználóval, illetőleg a Társasággal vagy annak képviselőjével.

Infotv.” jelenti az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényt.

Ptk.” jelenti a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényt.

Regisztráció” jelenti azt a folyamatot, ami a felhasználó adatainak megadása mellett meghatározott Szolgáltatások igénybevételének megkezdéséhez szükséges. A Regisztrációval a Felhasználó a Társasággal szerződést köt, amellyel elfogadja és tudomásul veszi a Társaság által működtetett Honlapon nyújtott Szolgáltatás szabályait, előírásait, működési mechanizmusát. Meghatározott Szolgáltatások kizárólag a Regisztrációt követően vehetők igénybe.

Személyes Adat” jelenti valamennyi, a Felhasználóval kapcsolatba hozható adatot, az adatból levonható, a Felhasználóra vonatkozó következtetést.

Szolgáltatás” jelenti a Társaság által a Felhasználónak az ÁSZF elfogadását követően a Honlapon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatás(oka)t vagy azok bármelyikét.

Társaság” vagy „Szolgáltató” jelenti az HOCKKA Kft. (Székhely: 2120 Dunakeszi, Kálvin János utca 2. Cégjegyzékszám: 13-09-204807; Adószám: 14787616-2-13).

Tartalom” jelenti azt a tartalmat, amit a Felhasználó a Honlap felületén megjelenít.

Termék” jelenti a Társaság által forgalmazott medencéket, tartozékokat, kiegészítőket, továbbá a Társaság által mindenkor értékesítendő bármely árut és szolgáltatást.

Vásárló” jelenti azt a természetes vagy jogi személy Felhasználót, aki a Társaság Termékét a Társaságtól a Honlapon történő regisztrációt követően megvásárolja.

2.2 A jelen ÁSZF alkalmazásában a címszavak és a bekezdésszámok kizárólag hivatkozási alapul szolgálnak, és csak az ÁSZF szövegének értelmezésével együtt vehetők figyelembe.

 

 

 

AZ ÁSZF ALKALMAZÁSI KÖRE

3.1 A Társaság és a Felhasználó közötti elektronikus kereskedelmi szolgáltatási jogviszonyra vonatkozó szabályok összességét a jelen ÁSZF és a vonatkozó jogszabályok együttesen tartalmazzák.

 

 

 

AZ ÁSZF HATÁLYA ÉS ELFOGADÁSA A FELHASZNÁLÓ RÉSZÉRŐL

4.1 A jelen ÁSZF-et a Társaság határozatlan időre adja ki. Az ÁSZF rendelkezései a Társaság és a Felhasználó közötti jogviszonyban az ÁSZF Felhasználó általi elfogadásától alkalmazandók.

4.2 A jelen ÁSZF személyi hatálya a Társaságra, a Felhasználóra és a Vásárlóra terjed ki.

4.3 A Felhasználó az ÁSZF elfogadásával kifejezetten kijelenti, hogy a Társaság a jelen ÁSZF bevezető részében a Ptk. 6:78. §-a szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

4.4 A „Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket” jelölő négyzet megjelölésével a Felhasználó kifejezetten elismeri az ÁSZF elolvasását, és – a Társaság figyelemfelhívó tájékoztatását követően – a dokumentumban foglalt általános szerződési feltételeket kifejezetten elfogadja.

 

 

 

AZ ÁSZF EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

5.1 A Társaság jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan kiegészíteni, illetve módosítani. A Társaság az ÁSZF módosításáról szóló hirdetményét – annak hatálybalépését legalább 15 (tizenöt) nappal megelőzően – köteles a Honlapon közzétenni.

5.2 A Felhasználó felelőssége, hogy a módosítás tartalmát megismerje, illetve arról a Társaságnál vagy a Társaság honlapján tájékozódjon.

5.3 Az ÁSZF változása a Társaság és a Felhasználó között korábban létrejött, de még nem teljesített vagy még meg nem szűnt valamennyi jogviszonyra vonatkozik, és a közöttük fennálló jogviszonyok ennek megfelelően módosulnak, feltéve, hogy a Felhasználó a módosítást elfogadta. Az ÁSZF-módosítás Felhasználó általi elfogadásának minősül és ebből kifolyólag a Társaság és a Felhasználó közötti jogviszony ennek megfelelően a módosítás időpontjától módosul, amennyiben a Felhasználó a módosítás hatálybalépését követően a Szolgáltatást továbbra is igénybe veszi, illetőleg a Felhasználó a módosítás Honlapon történt megjelenését követő 8 (nyolc) napon belül a Társaság felé írásban nem nyilatkozott kifejezetten úgy, hogy a módosítást nem fogadja el.

5.4 Amennyiben a Felhasználó – a Társasághoz címzett írásbeli kifejezett nyilatkozatával – a tervezett módosítást nem fogadja el, úgy a Társaság jogosult a felek közötti jogviszonyt egyoldalúan azonnali hatállyal megszüntetni a Felhasználó Regisztrációjának törlésével, vagy a jogviszonyt az ÁSZF módosítása előtti változatlan tartalommal hatályában fenntartani.

 

 

 

KÉZBESÍTÉS

6.1 A Társaság a Felhasználónak szóló szerződéses ajánlatokat, nyilatkozatokat, értesítéseket a Felhasználó által a Regisztráció során megadott e-mail címre küldi meg. Amennyiben a megadott e-mail cím a Regisztrációt követően megszűnik, vagy levélfogadásra alkalmatlan állapotú, úgy az értesítés elmaradásából származó károkért a Társaság nem felel, felelősségét ebben a körben kifejezetten kizárja.

6.2 A Társaság részére szóló írásos küldeményeket a Társaság székhelyére, illetve az medencepont@medencepont.hu e-mail címre kell megküldeni. A Társaság a Felhasználó kifejezett kérésére esetenként igazolást ad a küldemény átvételéről. Az átvétel igazolásának minősül, ha a küldemény másolatát a Társaság bélyegzőlenyomatával, felhatalmazott képviselője aláírásával és dátummal látja el.

6.3 TÁRSASÁG ELÉRHETŐSÉGEI AZ ALÁBBIAK:

telefon:+36 306 704 505

e-mail: medencepont@medencepont.hu

posta: 2120 Dunakeszi, Kálvin János u 2.

 

 

 

A TÁRSASÁG FELELŐSSÉGE

7.1 A Társaság az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások során mindenkor a tőle elvárható gondossággal és körültekintéssel, valamint a Felhasználó érdekeinek az adott körülmények között lehetséges legnagyobb mértékben történő figyelembevételével jár el.

7.2 A Társaság nem felel az olyan károkért, amelyek rajta kívülálló és el nem hárítható okból következtek be.

7.3 A Társaság jogosult a Szolgáltatások nyújtását bármikor saját diszkrecionális döntésével felfüggeszteni vagy megszüntetni. A fenti 7.2 pontban foglaltak az irányadók abban az esetben is, ha (i) a Társaság a Szolgáltatások nyújtását saját diszkrecionális döntésével felfüggeszti vagy megszünteti; (ii) a Társaság vagy a Társaság valamely szerződéses partnere jelentős ok miatt bizonyos ideig szünetelteti vagy korlátozza működését; illetőleg (iii) ha a Szolgáltatás szüneteltetésére a Felhasználók adatai védelme érdekében kerül sor.

7.4 A Társaság a Szolgáltatást az Elkertv. rendelkezései szerint végzi. A Társaság a Honlapot azzal a céllal üzemelteti, hogy lehetőséget kíván biztosítani arra, hogy Termékeit a Felhasználók elektronikus úton megvásárolhassák. A fentiekre tekintettel a Társaság, mint a Termék tényleges értékesítője elsősorban elektronikus kereskedelmi tevékenységet folytat.

7.5 A Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használja, és elfogadja, hogy a Társaság nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért. A Társaság kizár továbbá minden felelősséget a Honlap Felhasználói által tanúsított magatartásért. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

7.6 Nem terheli felelősség a Társaságot olyan, kisebb jelentőségű hibákért vagy mulasztásokért, amelyek nagyszámú ügylet teljesítése során az általában elvárható gondosság mellett is előfordulhatnak. Nem felel a Társaság az általa vállalt Szolgáltatás teljesítésének elmaradásáért, ha az eljárást a Felhasználó és Harmadik Személy közötti jogvita, vagy Harmadik Személy felróható magatartása akadályozza.

7.7 A Társaság felelősségének jelen ÁSZF szerinti korlátozása vagy kizárása nem érinti a Társaságnak azt a felelősségét, amelyet szerződésben érvényesen nem lehet korlátozni vagy kizárni.

 

 

 

ELEKTRONIKUS KERESKEDELMI SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE ÉS TÁRGYA

8.1 A Honlap használatához és a Honlapon található egyes információkhoz történő hozzáféréshez Regisztráció nem szükséges. A Regisztráció nélkül igénybevehető Szolgáltatások a következők: Termékek keresése, elektronikus kereskedelmi Szolgáltatások igénybevétele, hírek, információk, blog és egyéb szöveges tartalmak elolvasása, amelyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bármely Felhasználó jogosult. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások jelentik a Termékek megrendelését és a Társaság és a Felhasználó között a Termékek Adásvételét.

8.2 A Szolgáltatás tartalma vonatkozásában a Honlapon található információk irányadóak. A Szolgáltatások tartalmának esetleges bővüléséről vagy változásáról a Társaság a Honlapon közzétett hirdetmények, és/vagy e-mailben küldött tájékoztatók útján értesíti a Felhasználót.

 

 

 

REGISZTRÁCIÓ

9.1 A Felhasználó a Honlapon történő Regisztrációval kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a Honlapon található Adatkezelési Tájékoztató feltételeit megismerte és az Adatkezelési Tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, hibáért, károkért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó a jelszavát elfelejti vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden Regisztrációt önállóként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség. Szolgáltatót a Regisztráció során megadott adatok Felhasználó által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

9.2 Amennyiben a Felhasználó regisztrálja magát a Honlapon, az alábbi Személyes Adatait kell megadnia: (1) teljes név; (2) érvényes e-mail cím; (3) lakhely / szállítási cím; (4) telefonszám; (5) jelszó

9.3 A Regisztráció során további csillaggal jelölt adatok megadása kötelező lehet. Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi azt, hogy az általa megadott jelszó titokban tartásáért kizárólagosan ő felel.

9.4 A Társaság jogosult a Regisztrációval tudomására jutott adatokat rögzíteni, és azokat a vonatkozó adatvédelmi szabályoknak megfelelően kezelni. A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Társaság külön adatvédelmi és adatkezelési szabályzattal rendelkezik, amelyek Felhasználó általi megismerése és elfogadása a szolgáltatási jogviszony létrejöttének feltétele.

 

 

 

A TERMÉK MEGRENDELÉSE

10.1 A Termékek megrendeléséhez a Honlapon történő Regisztráció nem szükséges. A Termékek megrendelése a következő lépések alapján történik.

(i) a Vásárló, amennyiben regisztrált, felhasználó neve és jelszava segítségével bejelentkezik;

(ii) a megvásárolni kívánt Terméket a kosárba helyezi.

(iii) amennyiben a Vásárló további Terméket kíván a kosárba helyezni, úgy az áruházba visszalépve folytathatja a vásárlást, a kosárban felsorolt termékek előtt található piros X-re kattintva törölheti a kosárból a terméket;

(iv) a kosár végösszege alatt található a kiválasztott termé(ke)k bruttó eladási ára, alatta a “Személyes átvétel” és a “Súly alapú szállítási díj” gomb. Amennyiben a “Személyes átvétel” kerül kiválasztásra a “Súly alapú szállítási díj” nem kerül kiszámlázásra. “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva lehetőség van arra, hogy amennyiben nem a Regisztráció során megadott szállítási címre kéri a Termék kiszállítását, akkor helyette egy másik szállítási címet adjon meg;

(v) a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva a szállítási mód, majd ezt követően a fizetési mód kiválasztására nyílik lehetőség;

(vi) amennyiben a Vásárló mindent rendben talál, akkor a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését és kifizetni a megvásárolni kívánt Termék(ek)et, illetve megjegyzést is fűzhet a megrendelésével kapcsolatosan.

10.2 A Vásárló a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva kijelenti, hogy a rendeléssel járó fizetési kötelezettségét elfogadja, jelen ÁSZF, valamint a Honlapon található Adatkezelési Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, továbbá az Adatkezelési Tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

10.3 A megrendelés elküldését követő 48 (negyvennyolc) órán belül a Társaság e-mail-ben visszaigazolást küld a Vásárlónak a megrendelés megerősítésére. E visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és Vásárló között.

10.4 A Szolgáltató a Vásárló megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben a Vásárlót tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. A szállítási idő a raktáron lévő termékekre 1-4 munkanap, készlethiányos termékekre 1-2 hét. Érvényes szerződés a felek között ekkor jön létre. A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 (negyvennyolc) órán belül nem kapja meg a Szolgáltatótól az elküldött megrendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.

10.5 Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Az e-mail-ben történő visszaigazolás automatikusan megtörténik a megrendelés rögzítését követően.

10.6 A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Ptk. és az Elkertv.-ben foglaltak az irányadóak. A szerződés a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

 

 

FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

11.1 A Vásárló három fizetési módot választhat. Az utánvétes fizetési mód, a közvetlen banki átutalás és a Simplepay kártyás fizetési mód a Termékek megvásárlásakor.

Fizetési tájékoztató elérhetősége:
Adattovábbítási nyilatkozat: Adattovabbitasi_nyilatkozat_HU.pdfPayment_information.pdf

11.2 A Társaság a Termékek Vásárlóhoz történő szállítására az általa megfelelő formában kiválasztott szaktársaságot veszi igénybe. A szállítás költsége a Vásárlót terheli. A szállítást Magyarországi rendeltetési hely esetén a Royal Sprint Kft. szállítja ki.

WHIRLPOOL KÁDAK, SZAUNÁK, MASSZÁZSKÁDAK FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS

11.3 A szállítás a megrendeléstől számított kb. 10 munkanap, terméktípusonként változik, megrendeléskor pontosítandó. A termék megrendelésekor 70% előleg befizetése szükséges, a fennmaradó 30% a szállítást megelőzően (készpénzben vagy átutalással) fizetendő. A termék kiszállítása díjmentes a teherautóról történű levétel és a rakodás a vevő feladata. A rakodáshoz típusonként akár 5-8 ember is kell a mozgatáshoz, ennek költsége a vevőt terheli, ha daruzni kell a terméket a költsége a vevőt terheli.

 

 

 

ELÁLLÁS

12.1 A jelen 12. pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró Vásárlóra vonatkoznak, aki Terméket (árut) vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a jelen pont alkalmazásában a továbbiakban: „Fogyasztó”).

12.2 A Fogyasztó jogosult a Termék Adásvételére irányuló szerződés esetén a Terméknek, több Termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott Terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a Termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

12.3 Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Társaság részére a Társaság fenti 6.3 pontban meghatározott valamely elérhetőségén. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

12.4 A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jelen 12. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

12.5 Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 (tizennégy) naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

12.6 Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. Javasolt, hogy a Fogyasztó az elállásról szóló levelet ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

12.7 A Fogyasztó elállása esetén köteles a megrendelt Terméket a Társaság 6.3 pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a Terméket. A Termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A Termék visszaküldési költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

12.8 Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül – a Termék visszaküldése feltételével – a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a Terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

12.9 A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

12.10 A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

 

 

SZAVATOSSÁG

A termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. A 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendeletben meghatározott tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás a termék eladási árától függő időtartamú. A jótállás időtartamát a vásárlást követően termékkel együtt átadott jótállási jegy rögzíti. A Társaság a jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A Vásárló a kijavítási igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti.

13.1 A Felhasználó minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhet a Társaság felé. A (kellék)szavatosság a Társaság hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. A megrendelt termékekre a Társaság Ptk. 6:157. § szabályai szerint kellék- és termékszavatosságot vállal. Hibás teljesítés esetén a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn belül a Vásárló a kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 2 hónapon belül köteles tájékoztatni az Társaságot, lehetőleg írásban az info@medencepont.hu címen. A Ptk. 6:159. §-ban meghatározott kellékszavatossági sorrend szerint a Társaság a terméket: a Vásárló választása szerint elsősorban kijavítja vagy kicseréli, ha a cserére nincs mód, úgy a Vásárló választása szerint árengedményt ad, vagy a Vásárló a vásárlástól elállhat, és kérheti a termék vételárának visszatérítését.

Ha a meghatározott jótállási időtartam alatt a Termék első alkalommal történő javítása során a Társaság részéről megállapítást nyer, hogy a Termék nem javítható, a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a Terméket nyolc napon belül kicserélni. Ha a Termék cseréjére nincs lehetőség, a Társaság köteles a Vásárló által bemutatott, a Termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc (8) napon belül a Vásárló részére visszatéríteni.

Ha a meghatározott jótállási időtartam alatt a Termék három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában -, valamint a Vásárló nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Vásárló nem kívánja a Terméket a Társaság költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Társaság köteles a Terméket nyolc (8) napon belül kicserélni. Ha a Termék kicserélésére nincs lehetőség, a Társaság köteles a Vásárló által bemutatott, a Termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc (8) napon belül a Vásárló részére visszatéríteni.

Ha a Termék kijavításra a kijavítási igény Társaság részére való közlésétől számított harmincadik (30.) napig nem kerül sor, – a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában – a Társaság köteles a Terméket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc (8) napon belül kicserélni. Ha a Termék cseréjére nincs lehetőség, a Társaság köteles a Vásárló által bemutatott, a Termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc (8) napon belül a Vásárló részére visszatéríteni.

Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A Ptk. 6:168. §-ban meghatározott termékszavatosság szerint közvetlenül a gyártó, előállító vagy a Társaság a terméket a Vásárló választása szerint kijavítja vagy kicseréli, azonban a termék hibáját ebben az esetben a Vásárló köteles bizonyítani. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Az igény kizárólag a gyártó általi forgalomba hozataltól számított két éven belül érvényesíthető. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok és a jótállás érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Társaságot, illetve a gyártót, előállítót terhelik. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény, kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, viszont a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik a Vásárlót.

13.2 A szavatossági jogok és a jótállás érvényesítését kivéve az utánvéttel vagy portósan visszaküldött termékek átvételére a Társaságnak nincs lehetősége, azt minden esetben visszaküldi a feladónak.

13.3 A Társaság a jogszabály alapján vállalt jótállás mellett további jótállást vállal. Ezen szerződéses jótállások nem vonnak el jogszabály által biztosított jogokat a fogyasztónak minősülő Vásárlótól, ugyanakkor bizonyos többlet jogosultságokat, pl. további évre vonatkozóan jótállást biztosíthatnak neki, illetve nem fogyasztó Vásárló számára is biztosíthatnak jótállást, szerződéses alapon. A további, önként vállalt jótállás szabályait a Vásárló részére a vásárlás során átadott Jótállási jegy tartalmazza.

 

13.4. A szavatosági időn belül a Vásárló Társaságtól először a Termék térítésmentes kijavítását vagy kicserélését követelheti, kivéve, ha ez lehetetlen vagy aránytalan.

Az orvoslást aránytalannak kell tekinteni, ha az a Társaságnak más orvoslási módszerrel összehasonlítva ésszerűtlen költséget okoz, figyelembe véve

– a fogyasztási cikk hibátlan állapotbani értékét,

– a hiba jelentőségét, és

– azt, hogy az alternatív orvoslási módszer a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül végrehajtható-e.

A “térítésmentesség” fogalma magában foglalja a fogyasztási cikk szerződésszerű állapota helyreállításának szükséges költségeit, különösen a postaköltséget, a munkadíjat és az anyagköltséget.

 

Amennyiben egyértelműen bizonyítható, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, a Társaság nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni, továbbá a keletkezett költségeket (pl. szállítás) is megtéríttetheti.

 

Ezen szakasz nem érinti a nem magánszemély Vásárló költségeit.

 

 

 

PANASZÜGYINTÉZÉS ÉS EGYÉB JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

14.1 A Felhasználó a Termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

(a) telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartás: munkanapokon 8-18 óráig, szombaton 9-14 óráig; mobil: +36 306 704 505

(b) e-mail: medencepont@medencepont.hu

14.2 A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát telefonon közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az alábbi írásbeli panaszról szóló pontban meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el. A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató a Felhasználóval köteles közölni.

14.3 A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni, továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a Felhasználóhoz eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles 5 (öt) évig megőrizni.

14.4 A reklamációt a termék csomagolásában lévő reklamációs formanyomtatvány kitöltésével számla csatolásával fogadunk el írásban a mellékelt e-mail címre elküldve. Több komponensből álló termékek 3 (három) munkanapon belüli garanciális cseréjét kizárólag akkor áll módunkban elfogadni, amennyiben az a tényleges használatot befolyásolja. Pl.: a szivattyú meghibásodása és a fólia szivárgása nem indokolja a termék visszavételét vagy teljes cseréjét, mert azt a komponens cseréjével orvosolni lehet. Amennyiben a termék meghibásodását észlelték, de számunkra a törvényben meghatározott 60 (hatvan) napon belül nem jelezték a garanciális igényt nem áll módunkban elfogadni.

14.5 Amennyiben a Társaság és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

(a) panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál,

(b) békéltető testület eljárásának kezdeményezése,

(c) bírósági eljárás kezdeményezése.

 

 

 

ADATVÉDELEM, ADATKEZELÉS

15.1 A Honlap külön Adatkezelési Tájékoztatóval rendelkezik, és a jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szolgáltatások tekintetében a Honlap Adatkezelési Tájékoztatója megfelelően irányadó a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott adatvédelmi kérdésekben. A megrendelés megtételével és a szerződés létrejöttével a Megrendelő által az itt hivatkozott adatvédelmi dokumentumokat a Felhasználó a Megrendeléssel egyidejűleg elfogad és tudomásul vesz.15.2. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződés teljesítésével összefüggésben annak időbeli hatálya alatt, valamint a szerződés megszűnését követően is a tovább élő szerződéses rendelkezések tekintetében is, a Feleknek kölcsönösen be kell tartani a hatályos magyar és európai uniós adatvédelmi szabályokat, ideértve különösen, de nem kizárólagosan az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 2011. évi CXII. törvény („Infotörvény”), valamint az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. számú rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről („GDPR”) rendelkezéseit.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződés teljesítésével összefüggésben a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) és f) pontja alapján a Felek kifejezetten jogszerűnek tekintik mindazon személyes adataiknak a másik szerződéses fél általi kezelését, amely célból és mértékben ez az adatkezelés a szerződés teljesítéséhez a másik félnek, valamint a Felek jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges. A felek között létrejövő szerződés egyebekben önmagában is jogosítja az érintett felet arra, hogy a jogszabályi kötelezettségek teljesítése érdekében szükséges cselekményeket megtegye. Az adott adatkezelés jogcíme a fentiektől eltérő is lehet.

 

 

A FELHASZNÁLÓ SZAVATOSSÁGI NYILATKOZATAI

16.1 A Felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával szavatolja, hogy:

(a) nagykorú, cselekvőképes személy, munkával megszerzett keresményével önállóan rendelkező 14. életévét betöltött kiskorú személy vagy jogi személy képviseletére jogosult képviselő;

(b) elolvasta, megértette, a jelen ÁSZF tartalmát és feltételeit;

(c) elolvasta és megértette a Társaság Adatvédelemi Szabályzatát;

(d) a Szolgáltatás igénybevétele során felelősségteljes magatartást tanúsít, és más Felhasználókkal szemben jóhiszeműen, együttműködően és tiszteletteljesen viselkedik;

(e) kártalanítja a Társaságot Harmadik Személyek részéről felmerülő minden olyan igénnyel szemben, amely a Honlap Felhasználó általi használatával, illetve a Társaság Szolgáltatásainak igénybevételével függ össze vagy abból ered, ideértve bármely természetű vagy fajtájú követelést, költséget, igényt, hiányt, kárt.

16.2 Amennyiben a Felhasználó bármely szavatossági nyilatkozata hamisnak bizonyul, úgy az súlyos szerződésszegésnek minősül, és a Társaság által nyújtott Szolgáltatás azonnali beszüntetését vonhatja maga után, illetőleg a Társaság az általa legmegfelelőbbnek ítélt szankció alkalmazására jogosult.

 

 

 

A TÁRSASÁG JOGAI AZ INTERNETES FELÜLET TARTALMÁNAK VÉDELMÉBEN

17.1 A Felhasználó a Regisztrációval és az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Társaság minden értesítés nélkül eltávolíthatja az olyan tartalmat, anyagokat vagy anyagokra történő hivatkozást (linket), amelyeket a kizárólagos döntési jogkörében jogellenesnek, más személyiségi jogába ütközőnek, tisztességtelennek, fenyegetőnek, becsületsértőnek, rágalmazónak, obszcénnek vagy egyébként kifogásolhatónak talál, illetőleg amelyek megsértik vagy megszegik a Társaság vagy bármely Harmadik Személy szellemi alkotáshoz fűződő jogát, szerzői és szomszédos vagy egyéb tulajdonosi jogát.

17.2 A Társaság az általa legmegfelelőbb módon haladéktalanul szankcionálja a Honlap Szolgáltatásaival szemben tanúsított jogellenes vagy jogosulatlan tevékenységeket, amelyek különösen, de nem kizárólagosan az alábbiak lehetnek:

(a) a Szolgáltatás bármely részének módosítása, adaptációja vagy visszafejtése;

(b) a Társaság számítástechnikai rendszerébe történő jogosulatlan behatolás vagy behatolási kísérlet;

(c) más Felhasználókról információ gyűjtése jogosulatlan célokból (ideértve a felhasználóneveket és/vagy e-mail címeket);

(d) a Honlap bármely részének újraformázása vagy szerkesztése;

(e) felhasználói azonosítók automatikus módszerekkel vagy csalárd, illetve tisztességtelen fondorlattal történő létesítése;

(f) olyan anyagok rendelkezésre bocsátása, amelyek megsértik, visszaélnek vagy megszegik bármely más fél, illetőleg Harmadik Személyek szellemi alkotáshoz, nyilvánossághoz, magánélethez fűződő vagy egyéb más tulajdonosi jogát;

(g) vírusok, férgek, hibák, trójai falovak vagy bármely más destruktív elemek közzététele vagy továbbítása;

(h) olyan anyagok rendelkezésre bocsátása, amelyek jogellenesek vagy jogellenes tevékenységre buzdítanak, esetleg azt hirdetik.

17.3 A Társaság fenntartja magának a jogot, hogy minden további értesítés nélkül törölje azon Felhasználók Regisztrációját, akik bármely más személy nevével, képmásával, e-mail címével vagy más személyes adatával, információjával visszaélnek, különösen, ha a Felhasználó által a Honlapon keresztül megjelenített tartalom:

(a) védjegyet sért,

(b) mai vagy történelmi – magyar vagy külföldi – közszereplő, közismert ember neve, kivéve, ha ez a felhasználó anyakönyvezett neve,

(c) más személy jogos és méltányolható érdekeit sértő név,

(d) obszcén vagy trágár kifejezés,

(e) rasszista, mások vallását, nemzeti, nemzetiségi, szexuális vagy politikai és világnézeti hovatartozását gyalázó, sértő kifejezés és magatartás,

(f) burkolt vagy nyílt reklámhordozónak tekinthető.

 

 

 

A REGISZTRÁCIÓ MEGSZÜNÉSE ÉS MEGSZÜNTETÉSE

18.1 A Felhasználó bármikor törölheti Regisztrációját, ezáltal bármikor megszüntetheti a Társasággal létrejött szolgáltatási jogviszonyt. A Regisztráció megszüntetésével a Társaság által nyújtott szolgáltatási jogviszony megszűnik.

18.2 A Társaság bármely regisztrált Felhasználót törölhet a nyilvántartásából, amennyiben a regisztrált Felhasználó bizonyíthatóan a Honlapot támadó, ártó tevékenységet folytat. A Társaság a többi Felhasználó általi zavartalan felhasználás érdekében ilyen tevékenység esetén büntetőjogi feljelentéssel élhet a jogi szabályozások keretén belül, illetve kártérítési igényét is érvényesítheti a bizonyítottan jogellenes magatartást végzőkkel szemben.

18.3 A Felhasználó elhalálozása esetén a Regisztráció törlése iránt közeli hozzátartozó, illetve törvényes képviselő járhat el a szükséges dokumentumok bemutatásával.

18.4 A regisztráció megszűnik a Társaság Honlapon nyújtott szolgáltatásának teljes megszűnésével, illetve a Társaság jogutód nélküli megszűnésével.

 

 

 

IRÁNYADÓ JOG, JOGVITÁK RENDEZÉSÉRE

19.1 Az információs szolgáltatási jogviszonyra az ÁSZF és Magyarország jogszabályai az irányadók.

19.2 A szerződő felek minden, a jelen ÁSZF-fel kapcsolatos jogvitában alávetik magukat az általános perrendtartási szabályok szerint illetékességgel és hatáskörrel rendelkező bíróság illetékességének.

 

 

 

SZERZŐDÉSKÖTÉS FELTÉTELEIRE VONATKOZÓ TÁJÉKOZTATÁS

20.1 A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül.

 

 

 

VILLÁM AKCIÓK

21.1 A villám akciókban meghatározott termékek ellenértékét a rendelést után a számla kézhezvételét követően kérjük átutalni a számlán feltüntetett bankszámlaszámra.
A megrendelt terméket az akcióban meghatározott időpontban fogjuk kiszállítani.
A villám akció 5 napig tart. A rendelések összegzése után kerülnek a termékek kiszállításra.

 

 

 

EGYÉB RENDELKEZÉSEK

22.1 Ha bármilyen hatáskörrel rendelkező illetékes bíróság szerint az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen, semmis vagy végrehajthatatlan lenne, úgy ez csak arra a rendelkezésre vonatkozik, és nem jelenti az egész dokumentum érvénytelenségét, semmisségét vagy végrehajthatatlanságát, és minden egyéb rendelkezés érvényben és hatályban marad.

22.2 Az ÁSZF-ben, vagy jogszabály által biztosított valamely jog vagy jogorvoslat Társaság általi gyakorlásának elmulasztása nem jelenti az adott, vagy más jogról vagy jogorvoslatról való lemondást, továbbá ezen jog vagy jogorvoslat egyszeri vagy részleges gyakorlása sem gátolja meg az adott, vagy bármely más jog vagy jogorvoslat további gyakorlását.

A jelen ÁSZF -et, és az annak részét képező figyelemfelhívást, valamint a Társaság Adatvédelmi szabályzatát elolvastam és megértettem, azt elfogadom.

 

 

 

 

 

 

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

A Medencepont webáruház működtetését a HOCKKA Kft. végzi. A vásárló rendelésének befogadása azon a feltételen alapszik, hogy elolvasta, értelmezte és elfogadta a Vásárlási feltételekben megfogalmazottakat.A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A “NÉZD MEG A KOSARAT” FUNKCIÓNÁL LEHET A KUPONKÓDOT ÉRVÉNYESÍTENI, később erre már nem lesz lehetőség. Ha bármilyen kérdése, kérése van a kuponkóddal kapcsolatban, kérem bátran hívjon minket a +36 306 704 505 számon, vagy írjon egy emailt az medencepont@medencepont.hu címre.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, tudomásul veszi a szállítási költséget, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a termékeket, akkor egyszerűen kattintson a “Tovább a Pénztárhoz” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie

A következő lépésben, ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés Elküldése” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási és utánvét költségét. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.

Akciós kuponkódok érvényesítése

A speciális kuponokat be kell írni a kuponkód helyére, ami a NÉZD MEG A KOSARAT funkció alatt, a weboldal bal oldalán a Van kuponod? Kérdés alatt talál meg. Ott be tudja írni, és ezáltal érvényesíteni a speciális kedvezményeket nyújtó kuponkódokat. A kuponkódot már nem tudja később érvényesíteni.

A termékek mellet megjelölt akciós árak visszavonásig, a készlet erejéig  vagy a megjelölt konkrét dátumig érvényesek. Az akciókról a weboldalon és hírleveleinkben is értesítjük vásárlóinkat.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés Elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja a +36 306 704 505 számot.

Számlázás

A Medencepont webáruház a számlát elektronikus úton juttatja el az Ön által megadott e-mail címre.

Fizetési feltételek

Áruházunkban jelenleg bankkártyával, készpénzzel, illetve utánvéttel történő fizetésre van lehetőség. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítási feltételek és díjak

A szállítási költség Magyarországi rendeltetési hely esetén a Futár.hu Futárszolgálat aktuális díjszabása határozza meg.

Postafiók címre nem szállítunk. A szállítási és fizetés díjaink belföldre vonatkoznak. Külföldre történő szállítás esetén nem egységesek a szállítási díjak, illetve utánvétre is csak korlátozottan van lehetőség, ezért csak egyedi megoldásokat tudunk kínálni, kérjük vegye fel a kapcsolatot ez ügyben velünk az info@medencepont.hu e-mail címen!

Vállalkozó az árváltozás jogát fenntartja, mind kiszállási díj, mind a későbbi, esetlegesen külön megállapodásban foglalt karbantartással összefüggő vállalkozói díjakkal kapcsolatban. Megrendelő tudomásul veszi, hogy Vállalkozó a meghatározott díjakat, minden év 1. napjától kezdődően, legalább a KSH által közzétett előző évi inflációs ráta mértékével megegyezően megemelheti (infláció követés).

A Vállalkozó a megemelkedett kiszállási és egyéb vállalkozói díjakat a Megrendelővel egyeztetni köteles, aki elfogadhatja, vagy felmondhatja a Szerződést.

 

Várható szállítási határidő

A szállítási idő a raktáron lévő termékekre 1-4 munkanap, készlethiányos termékekre 1-2 hét, amennyiben az árut mégsem tudjuk időben elküldeni, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Szombaton, vasárnap és ünnepnap elosztóközpontunk nem szállít.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, akkor elállhat, azonban köteles erről a megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni.

A megrendelő a megrendelés pillanatától az áru átvételét követő 14 napig elállhat a szerződéstől.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, ajánlat elfogadásának! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a “Kapcsolat” menüpontok alatt található email címen van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor. E -mail cím: info.medencepont.hu

A termék visszaküldése

A terméket az elállási jog jelzését követő 14 napon belül kell visszaküldenie a megrendelőnek hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában. A sérült, megrongált, nem rendeltetésszerűen kipróbált terméket, valamint azon termékeket, ahol a csomagolás felbontását követően az elállási jog nem gyakorolható (zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében), nem vesszük vissza.
Az elállási jog gyakorlásának feltételeiről itt olvashat részletesen: http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog-hianya.html#mikor-veszitjuk